دانیال داوری: خدا را شکر بچه ها انگلیسی بلدند/ من هم زود زود فارسی یاد می گیرم

 

 
 

داوری درباره پیوستن به تیم ملی می گوید:« از حضور در تیم ملی بسیار خوشحالم و به آن افتخار می کنم و امیدوارم در تیم ملی ایران مثمرثمر باشم.»
دانیال که تقریبا از بچگی در آلمان بوده فعلا خیلی به زبان فارسی مسلط نیست برای همین سخت می تواند با هم تیمی هایش ارتباط بگیرد. برای همین او تصمیم گرفته خیلی زود فاسی اش را هم مثل آلمانی و انگلیسی تقویت کند:«در حال یادگیری فارسی هستم و خوشبختانه بسیاری از بازیکنان تیم ملی به زبان انگلیسی صحبت می کنند و دژاگه هم می تواند به زبان آلمانی صحبت کند و از این جهت مشکلی ندارم و برای ارتباط با خط دفاعی در بازیهای تیم ملی ، کلمات مهم و مورد نیازم را بلد هستم. اما حتما خیلی زود فارسی یاد می گیرم.»
دانیال داوری در پایان گفت: « در روزهای پایانی سال هستیم و من سال نو را به همه هموطنانم تبریک می گویم و برایشان سال خوشی را آرزو دارم.»




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391 ا 10:22 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.